Tuesday, September 26, 2006

飲飲食食星期二

公司一間幫襯開的印刷廠送了一籃精緻的生果籃,未到中秋大家也急不及袋拆了來吃。內裏還有金箔月餅,真是夠貴氣,不過我都無食金箔。其實金箔食入肚中,會消化吸收嗎?還是只會原封不動排出體外?實在太浪費了。那月餅就唔係好得,蛋黃乾巴巴的,一點油水也沒有,純靠金箔做賣點。以前看日本風情畫,還見過金箔魚生、金箔壽司,會使肉質較鮮味?

放工後和幾個中學食飯聚舊。好似我地幾個一齊去食時,多數都係去任食的地方。其實我夜晚那餐食得唔多,但任食無蝕抵,結果又拼了條命不斷食呀食。哈哈哈,臭機都係你唔好,鬼咁大食,所以先去任食。死肥仔無野好賴,係賴你。估唔到會見到 Joyce,你地拍拖都已年幾吧,還是第一次見面。是我太摺吧,另一方面也剛剛撞正剛剛,撞不 arm 時間。感覺和想像中有點不同,是臭機和鬈毛加鹽加醋的結果?哈哈哈)))))))) 點都好,好好對人,祝你地幸福。

大顆兒食到肚子脹卜卜,散散下步來到投注站。頂,大家都沒有中獎~~~
哈哈,於是大伙兒又一人買了一些希望。我只買了一個……

希望,希望越大,失望越大。爸爸說,一個禮拜有三個希望,多麼美好。但我覺得,一個禮拜三次失望,是多麼的殘酷。這遊戲不適合我吧。

昨天早上無聊,又對住個天亂咁影

Image hosted by Webshots.com

Image hosted by Webshots.com

No comments: