Wednesday, September 20, 2006

TAMAMA


你地好,我叫 Tamama,請多多指教 ^^
(爸爸:「甚麼他媽的?」)

我沒有看過軍曹,但見這扭蛋幾搞野咁,便扭了一隻。一扭就中了我覺得最可愛的 Tamama。眼大大,很 cutie。最型的要算伍長吧,紅色那隻!軍曹卡通近期很紅,媽媽都買了不少軍曹玩具、扭蛋給迪迪。記得以前,那些軍曹模型只是三十幾蚊一盒,但現在四十幾蚊已算平。聞說旺角已炒到五六十蚊,ToyC 都只是 $49.9。早陣子我還以軍曹是 kerokerokeroppi 咸魚翻生,哈哈哈,但好像無乜關係吧?記得小學時 kerokerokeroppi 都很流行,不少同學會用那些筆袋、鉛筆等文具,風頭和 hello kitty 差不多吧。但近年不知死左去邊……

無線真係好勁。我都不止一次講過,若果知道無線幾個月後播甚麼卡通,襯個價未升入定多 D 貨,到那卡通播映時再推出來埋,真係賺好多。最經典要數當年《四驅小子》,一架勝利者 $120!但熱潮一過,$29.9 都無人買……

中秋也快到,通街都是軍曹燈籠。回家途中才見到有個小孩在扭計,手中正玩緊一個 keroro 燈籠,還扭計要買多個 kululu 燈籠。還到這情形,家長真無耐。

我都想買番盒軍曹模型玩玩,哈哈哈)))))


Bye Bye~~~~~
已送了給媽媽,和媽媽鬥眼大,哇哈哈))))))))))

No comments: